rsz_poseidwnas_ploutwnas

Aρμονική εξάγωνη όψη Ποσειδώνα-Πλούτωνα που επηρέασαν τη μόδα υπό το πρίσμα του Κώστα Λεφάκη

Από το 1929 ο Ποσειδώνας και ο Πλούτωνας αποτελούσαν εξάγωνο ανά ζώδιο και βρίσκονταν σε αρμονική εξάγωνη όψη από το 1949 έως το 1984, τα αποτελέσματα της οποίας θα συνεχίζονται ως το 2000, όταν ο Πλούτωνας θα επιβραδύνει ξανά το ταξίδι του.

by Σπύρος Καλαματιανός

Για 67 χρόνια μπορούσαμε να ανιχνεύουμε οπτικά τη διέλευση του Ποσειδώνα από ένα ζώδιο και περίπου 25 χρόνια αργότερα τη διέλευση του Πλούτωνα από το ίδιο ζώδιο, όταν ο Ποσειδώνας διέρχεται από κάποιο ζώδιο, τα θέματα ζωής και η μόδα πρωτοεμφανίζονται λες και πέφτουν απ΄τον ουρανό. Ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, τα ίδια κοινωνικά θέματα, τα βλέπουμε από την κάτω όψη, καθώς ο Πλούτωνας διέρχεται από το ίδιο ζώδιο.

Ο εξάγωνος σχηματισμός δείχνει καθαρά, ότι αυτό που με τον Ποσειδώνα ξεκινάει αιθέριο και ρομαντικό, καταλήγει στο ζενίθ με τον Πλούτωνα στην πιο πρωτόγονη μορφή του. Η εξάγωνη αρμονική όψη συνδυάζει τις καλύτερες ιδιότητες των δώρων του Ποσειδώνα και του Πλούτωνα ή τον όλεθρο που προφητεύει ο καθένας από τους δύο πλανήτες που ανακαλύφθηκαν το 1846 και αντίστοιχα το 1930. Αφθονούν οι αποδείξεις της επιρροής τους στην κοινωνία, τη μόδα και τη ζωή.

Ο Ποσειδώνας εισήλθε στον Σκορπιό το 1956 και η Μέριλιν Μονρόε πέταξε στον ουρανό των άστρων ως η μυστικιστική εικόνα της θηλυκής τελειότητας (Ποσειδώνας) και παγκόσμιο σύμβολο του σεξ (Πλούτωνας/Σκορπιός σε τετράγωνο με τους Ουρανό/Λέοντα). Πετώντας μακριά τα δεσμά των εσωρούχων (Ποσειδώνας), για να γυμνώσει την ψυχή και το στήθος της, η Μονρόε μπήκε στη συλλογική συνείδηση ταυτόχρονα με τη μετακίνηση του Ποσειδώνα στον Σκορπιό.